Monday, November 17, 2014

Mukadimah dari Aku...

Bismillahhirrahmannirahim,


Tetiba aku ingin menulis semula setelah sekian lama aku tidak menulis di dalam blog. Sebelum ini pun aku ada jugak menulis di alam maya ini...Kenapa aku tidak sambung aje blog2 yang aku sudah ada? ermmm jawapannya entah... mungkin kali ini aku ingin menulis tentang perjalanan aku sebagai part time student... ye lagi beberapa bulan aje aku akan tamat belajar. So sebelum berakhirnya aku sebagai part time student aku akan tulis suka duka aku sebagai part time student. Mungkin ada yang nak tahu macamana aku menempuh hampir 5 tahun sebagai seorang part time student. Aku kan seorang ibu kepada 3 orang cahaya mata... dan isteri kepada seorang lelaki. Mesti ada yang orang di luar tu .. eh macamana dia buat?? eh macamana dia abis dlm tempoh 5 thn ???. Mungkin ada yang nak sambung belajar mcm aku tetapi tidak mempunyai kekuatan. Dengan adanya blog ini mungkin aku dpt berkongsi pengalaman akukan...







No comments:

Post a Comment